Polecam

niedziela, 13 czerwca 2010

Zbieram Ekipe na Amatorska koszykówke

Siemka pomyślałem że warto wrócić do koszykówki. Mniej więcej tak od października może listopada rusza jak zwykle Amatorska liga koszykówki w Radomiu i może warto by było się pobawić :) Kto ma ochotę i chociaż troszkę zna się na tym sporcie piszcie a podam więcej szczegółów i może jakąś fajną ekipę stworzymy i powalczymy o jakieś czołowe miejsca :)
zapraszam do komentarzy i wypowiedzi na stronkę http://loziowpozio.blogspot.com/p/dzia-amatorskiej-ligi-koszykowki.html


Więcej info odnośnie amatorskiej ligi koszykówki znajdziecie na http://radomsport.pl/index.php?go=news&kat1=Koszyk%C3%B3wka&kat2=Liga%20amatorska

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja bym się pisał.... siQboY

Anonimowy pisze...

mogę grać i ja jak będziesz miał miejsce dla mnie w składzie ... Tomek

Michał Łoziński pisze...

o widze że już mamy pierwszych chętnych i bardzo fajnie czekam na więcej a dla wiadomości od osoby która chce wziąć udział jest pobierana opłata ok 100 zł na sezon i oczywiscie do wygrania tez coś jest :)

Anonimowy pisze...

moze ja jeszcze kogos zwerbuje. Daj wiecej info łoza co, gdzie, jak i kiedy. siQboY

Michał Łoziński pisze...

wiecej info czyli tak jak mowie sezon zaczyna sie jakos od pazdziernika; listopada mecze rozgrywane sę w niedziele prawie co tydzien na normalnych zasadach koszykowki wpisowe jest po 100 zl od osoby jak zbierze sie ekipa zrobi sie jakies sparingi zeby sie troche zgrac no i tyle jak na razie

Anonimowy pisze...

powiedz mi jeszcze czy sa jakies ograniczenia wiekowe?? bo moze bede mial chetnych duzo starszych :) a wiem ze dobrze graja w kosza... siQboY

Michał Łoziński pisze...

nie ma takich ograniczeń jedyne co to żeby mieli 18+ :D

Anonimowy pisze...

no to spoko, tylko to wpisowe troche za duze. fajnie by bylo jak bysmy mieli jakies stroje ze swoimi nazwiskami i numerkami :D i jakiegos porzadnego sponsora :D jak sie to rozkreci to sobie musimy jakiegos znalezc.... siQboY

Michał Łoziński pisze...

najpierw trzeba zlozyc ekipe poznije znalezc sponsora hehe :D

siQboY pisze...

wiec tak, ja juz mam kumpla wiec jest nas 2 :) a Łoza ty masz juz kogos?

Michał Łoziński pisze...

nie ma sie co tak spieszyć rozgrywki są dopiero w pazdzierniku wiec na razie powoli zbierzmy osoby chetne a pozniej wybierzemy tych ktorzy znaja sie na koszykowce dla ktorych bedzie to przyjemnosc zabawa ale takze ktorzy beda umieli dobrze grac:) jak sie wiecej osob zglosi zrobimy pare sparingów i wtedy zobaczymy co i jak

siQboY pisze...

dobrze wiesz ze ja umiem grac, nie jedne zawody mam za soba, wiec jak cos to moge byc zastepca.... a i moze bede mial wiecej twarzy....

Michał Łoziński pisze...

do komentarzy oraz rozmowy zapraszam do dzialu amatorskiej ligi tam bedziemy mogli wymieniac sie swoimi spostrzeżeniami jak również wymieniać swoimi opiniami :)